Переваги продукції Eibach Replacement Line (ERL):
- Власна розробка та виробництво в Німеччині: Ми маємо досвід виробництва оригінальних запчастин!
- 100% зроблено в Німеччині
- Розробка та виробництво відповідно до рекомендацій OE (IATF 16949) – Якість OE!
- Професійне та відмінне управління даними: Сертифіковано TecDoc
- Консолідація оригінальних деталей завдяки власному інжинірингу
- Широкі рекомендації від виробників оригінального обладнання (OEM)
- 70-річний досвід виробництва пружин: Німецька інженерія
Високоякісні запасні частини компоненти
Автомобілі є одними з найскладніших продуктів у нашому повсякденному житті. Відповідно, виробники автомобілів вимагають від своїх постачальників перевищення найсуворіших стандартів якості в галузі. Лише ті, хто забезпечує найвищу якість, швидку доставку, розумні ціни та інноваційні ідеї, можуть претендувати на довгострокове партнерство в цьому складному середовищі.
можуть бути довгостроковими партнерами в цьому складному середовищі. Тим не менш, потрібно постійно доводити свою компетентність заново. Маючи більш ніж 70-річний досвід роботи в галузі технічних пружин, компанія Eibach стала світовим лідером в області високоякісних технологій підвіски і утримує цю позицію протягом десятиліть як постачальник оригінальних запчастин для світових автовиробників, а також для автоспорту вищого рівня або в області якісного тюнінгу транспортних засобів. Тепер Eibach об’єднав всі свої ноу-хау і виробничий досвід з усіх цих областей в одну привабливу стандартну програму заміни пружин. Програма Eibach Replacement Line (ERL), яка включає найпоширеніші типи пружин підвіски, дозволяє замінити стандартні пружини з якістю OEM за справедливими цінами на вторинному ринку.
Якість Eibach
Обіцянка якості Eibach починається з ретельного відбору відповідних пружинних сталей, які формуються на найсучасніших намотувальних верстатах з ЧПУ з надзвичайною точністю. Поєднання термічної обробки, дробеструйного зміцнення та надійного антикорозійного захисту, включаючи порошкове покриття, гарантує
довговічність і надзвичайну стабільність. Кожна пружина блокується, щоб гарантувати, що після встановлення автомобіль залишиться на правильній висоті. На шляху до майстерні запасні пружини захищені від пошкоджень оптимізованою упаковкою – після чого широка гарантія на продукцію гарантує клієнту, що він зробив правильний вибір на користь Eibach. Eibach використовує виключно високоміцні або загартовані матеріали і виробляє продукцію відповідно до найвищих стандартів автомобільної промисловості. Пружини Eibach розроблені таким чином, щоб забезпечити переваги з точки зору якості, довговічності, практичності, зниження ваги і керованості.
Циліндричні пружини
Циліндричні пружини є, мабуть, найбільш класичною конструкцією гвинтових пружин і використовуються в основному в подвійних поперечних важелях і пов’язаних з ними вузлах. Всі витки циліндричних пружин розташовані на однаковій відстані від уявної центральної осі пружини по горизонтальній лінії. У лінійній конструкції вертикальна відстань між витками по всій висоті постійна, що сприяє однорідному малюнку по всьому ходу пружини. У прогресивному дизайні відстань між витками по всій довжині значно змінюється. Метою є комфортна робота підвіски при низьких коливаннях в поєднанні з безпечною, спортивною керованістю на більш високих частотах. Подібного ефекту також можна досягти за рахунок зміни діаметру дроту в процесі намотування. Але незалежно від того, як вирішили конструктори автомобіля, Eibach покриває весь спектр попиту на стандартні змінні пружини.
- класична гвинтова пружина стиснення
- центрична центральна лінія (лінійний хід центральної лінії)
- часто встановлюється в подвійних поперечних важелях
- лінійна або прогресивна характеристика пружини
Міні-блокові пружини
Міні блокові пружини розроблені спеціально для задньої осі, де вони можуть найкраще використати свої сильні сторони. Таким чином, надзвичайно компактна бочкоподібна конструкція дає виробникам автомобілів більше свободи в плануванні багажного відділення. Котушки сконструйовані таким чином, що вони можуть безперешкодно вкладатися одна в одну з великим прогином. Крім того, вони сконструйовані таким чином, щоб забезпечити комфортну їзду без вантажу, але пропонують чудову керованість при повному завантаженні. Характерним для цього типу конструкції є її прогресивний характер, який досягається не за рахунок різної відстані між витками, а лише за рахунок непостійного діаметру дроту. Оскільки міні-блокові пружини, на відміну від циліндричних, мають менший термін служби, компанія Eibach розробила концепцію, яка оптимізована завдяки використанню циліндричного дроту постійного діаметру.
- прогресивна характеристика пружини
- компактний варіант гвинтової пружини стиснення
- здебільшого нестабільний дріт з конічним поперечним перерізом
Пружини бічного навантаження, kmp-пружини
Стійки Макферсона є одними з найпоширеніших систем підвіски в автомобільному секторі. Починаючи з 1990-х років, все частіше використовуються пружини бічного навантаження (SL). Дугоподібні пружини підходять для компенсації поперечних сил, а також мають ряд переваг, які роблять їх придатними для інших конструкцій шасі. Таким чином, пружини SL розвивають бічне зусилля на амортизатор при стисненні, що зменшує тертя на поршневому штоку і ущільненні, і, таким чином, подовжує термін його служби. У той же час, “дугові пружини” дуже легкі, що зменшує навантаження на всі компоненти шасі і відповідає сучасній концепції полегшеної конструкції. Крім того, пружини SL оптимізують реакцію осі та амортизаторів, що дає водієві максимальний контроль.
- часто використовується в стійках Макферсона
- компенсація поперечних сил
- Лінія дії поширюється похило до осі амортизатора в ненавантаженому стані
- розвиває бічне зусилля на амортизатор при стисненні (зменшує тертя на поршневому штоку і ущільненні амортизатора)
- Завдяки отриманому силовому ефекту при прогині підвищується комфорт водіння